مصاحبه ای با سید ابوطالب علویان شهری برادرشهیدسید محمدعلویان شهری

خرید بک لینک
مصاحبه ای با سید ابوطالب علویان شهری برادرشهیدسید محمدعلویان شهری

+ نويسنده عاشقان خدمت در دوشنبه یکم تیر ۱۳۹۴ |

پنجاه سال عبادت کردید وخدا قبول کند یک بار هم یکی از وصیت نامه های شهدا را بخوانید وتفکر کنید (امام خمینی ره)
آثار و اسناد به جای مانده از شهدا و ایثارگران میراث گرانبهایی است که یادآور دلاورمردی و رشادتهای فرزندان این مرزوبوم است برای اثبات حقانیت جهاد در راه معبود سطرهای نوشته شده بر کاغذ که کلمات واپسین اش گلگون به خون شهداء است بر سینه هر ایرانی. و قطعا نسلهایی پس از ما واقعیت را از لابه لای این اسناد ومدارک به جای مانده از شهداء وایثارگران یافته وبه حقیقت و مظلومیت رزمندگان پی خواهدبرد. اسنادی که به مثابه حافظه تاریخ دفاع مقدس بوده است.
مصاحبه ای با برادر شهید سیدمحمد علویان شهری در تاریخ21/1/94.انجام شده که مطالب زیر از زبان سید ابوطالب علویان شهری نقل قول شده است.
ماپنج برادر ودوخواهر هستیم برادرم که شهید شد فرزند ششم خانواده بود.
شهید سید محمد در 3/11/1339در گناباد متولد شد و در 11/5/60در اهواز به مقام بزرگ شهادت نائل شد.
برادرم شهید سیدمحمد انگیزه و هدف خود رااز رفتن به جبهه، دفاع از اسلام و دست آوردهای انقلاب اسلامی که با ریختن خون هزاران جوان ایرانی که از بهترین جوانان مردم است بیان داشت. ایشان به طور داوطلبانه در جنگ حضور یافتند و با رضایت والدین وارد جبهه جنگ علیه باطل شدند، دومین شهید شهرستان گناباد ایشان بودند .
خلاصه ای از وصیت نامه شهید:
هرکس خدا را یاری کند خدا هم اورا یاری کند(قران کریم)
به لطف خداوند باری و تعالی و با رضایت والدین عازم جبهه حق علیه باطل شدم. اگر به افتخار شهادت نائل آمدم گریه و شیون نکنید و اگر خواستید گریه کنید مگر برای شوق و رضای خدا باشد و سعی کنید راهم را ادامه دهید و اسلحه ام را زمین نگذارید و روی قبرم کلمه"ناکام" را ننویسید چون کامی شیرین تر را نمی توانم بجویم.
هیئت مجمع الذاکرین حضرت زهرا(س) نوقاب...

ما را در سایت هیئت مجمع الذاکرین حضرت زهرا(س) نوقاب دنبال می‌کنید

برچسب: ابوطالب,برادرشهیدسید,محمدعلویان, نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 20:20

صفحه بندی